EMBEDDED IN: Selena med vänner
2

(mer) Selena ute och shoppar, 3 jan


Comments
POSTED BY: selenator

Hejsan svejsan! En liten fråga som jag har grubblat på dag som natt: Är det sant att Selena har diagnosen SLE??? Det står typ överallt som man vart lite rädd! Ps: det finns en annan Selena Gomez blogg jag har läst ett tag nu som heter selenaforever.bloggplatsen.se! I varje fall, det är sjukt dålig updatering och jag visste inte om din blogg, tills nu!! Dej ska man fan titta till varje timme om man vill veta allt! Du vissar att du bryr dig, najs!

Svar: Hej! Vad roligt att du har hittat våran blogg :) Jag sökte runt lite angående sjukdomen och flera källor säger att hon lidit av den i ett par år nu, och att det var den riktiga anledningen till att hon ställde in hennes världsturne i båda Australien och Asien. Paparazzi bilder visar även att hon varit på sjukhus några gånger utan att vi vet varför, men vi får helt enkelt hoppas att Selena mår bra :) Jag återkommer och skriver på bloggen ifall jag får reda på något nytt. Kram.
Selena Gomez

DATE: 2014-01-04 / TIME: 22:43:30 /



POSTED BY: selenator

Kul att du svarar! Eller NI svarar! Hoppas verkligen hon är frisk!

DATE: 2014-01-05 / TIME: 11:57:44 /



WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback