EMBEDDED IN: Allmänt
2

Selena i stuidon

Ny instagram bild
 

Comments
POSTED BY: Anonym

Hej! Jag är nu klar med allt skolarbete (går på gymnasiet och har tidigare haft en portfolio online där jag gjorde designer till andra men tiden räcker inte till) men har iaf tänkt göra ett par headers till olika fansites nu för endast 50kr. Jag gör både wallpaper och deskop och sedan vanliga förstås! :) Är du intresserad? Jag har stora kunskaper och kan min grej, gjort detta under 5års tid. Mejla: [email protected] , berätta vilken sorts header du vill ha, frågor, färger, och förstås vad din blogg heter! :)
Ha det bäst och god jul på dig!

DATE: 2014-12-08 / TIME: 11:43:10 /



POSTED BY: demilovatoweb.blogg.se

Nu finns flera headers ute för försäljning, bl.a. Selena Gomez, Justin Bieber & TVD mer info här: http://demilovato.se/2014/december/headerforsaljning.html#comment

DATE: 2014-12-08 / TIME: 17:33:14 / URL/BLOGADDRESS: http://demilovatoweb.blogg.se/



WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback