EMBEDDED IN: Intervjuer
0

Selena's intervju med Glamour Magazine

 

Om att titta tillbaka på hur hennes mamma uppfostrade henne och om hon känner sig tacksam ...
"[Nickar] Uh-huh! Jag uppskattade det definitivt inte när jag var liten. Jag var frustrerad över att mina föräldrar inte var tillsammans, och aldrig såg ljuset i slutet av tunneln där min mamma arbetade hårt för att ge mig ett bättre liv. Jag är livrädd för vad jag skulle ha blivit om jag hade stannat kvar där. Jag är säker på att jag skulle ha två barn vid det här laget. Men jag älskar folket, och jag är glad att jag växte upp där. Det är på grund av [min mamma] jag kan göra saker på egen hand. Jag gillar att vara professionell. Jag gillar dyka upp i tid. Jag gillar att vara bra för människor, och jag vet att jag reflekterar henne i slutet av dagen. "

 

Om hennes mest ögonöppnande ögonblick som UNICEF: s yngsta någonsin amerikanske ambassadören ...
"När jag åkte till Ghana med min mamma och min styvpappa för UNICEF. Hela den resan var livsförändrande. Det fanns barn som leker med plastflaskor, de fick en massa gummiband och satte flaskorna tillsammans och gjorde en fotboll, och det var deras underhållning, de var så glada! Om du tänker hur vi lever våra liv här, behöver vi så mycket att underhålla oss med, och vi förväntar oss så mycket. Och dessa barn vill ha en utbildning så illa. Jag menar, jag hatade läxor, och de vill ha det, det är fantastiskt. Jag deltog också i "Global Poverty Project’s Live Below the Line" kampanjen, där jag levde på $ 1,50 per dag för en vecka - så cool upplevelse. "

 

Om hon känner som om hon pratar med två engagerade fan baser på en gång (hennes egen och pojkvännen Justin Biebers) ...
"Ja, och jag älskar hans fans. Jag skulle aldrig, någonsin vilja ge dem respektlöshet. Du vet, jag fattar: Jag var besatt av Jesse McCartney när jag växte upp! Han var min värld. Min high school kärlek. Så jag respekterar det, och om något, jag beundrar det. "

 

Om att inte låta negativitet påverka henne ...
"Om jag hade låtit alla negativa saker påverka mig, tror jag inte jag skulle vara nöjd med den jag är nu. Det är vad jag säger mina fans: Om du är olycklig med allt som händer i skolan, så kommer inte det ha någon betydelse ögonblicket du lämnar. Min mamma sa alltid, "Bara vänd den andra kinden och fortsätta framåt." Det är något jag alltid gjort, och nu ser jag tillbaka och jag ångrar inget. "

 

Om hon någonsin har tid att se bästa vän Taylor Swift och pojkvännen Justin Bieber och om de smsar ständigt för att hålla kontakten ...
"I princip! Jag pratade faktiskt med Taylor förra veckan, och vi var som, "Jag kom inte ens ihåg förra gången jag såg dig" vilket är riktigt olyckligt. Men om det blir för hemsk, flyger jag till Taylor eller så flyger jag hem eller så flyger jag till Justin. "

//Ellen


Comments
WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback