EMBEDDED IN: Adidas Neo
0

Selena pratar om Adidas NEO

Celebrity Teen Scoop talade uteslutande med Spring Breakers skådespelerskan om att samarbeta med adidas NEO, och varför hon känner att det är den perfekta parningen.

Celebrity Teen Scoop: Vad älskar du med NEO?
Selena: Det är det nya tillskottet till The Label har jag alltid verkligen älskat och beundrat. Det uttrycker mode, roligt och levande liv, som jag tror att jag har en tendens att visa en hel del av.

 

CTS: Varför är NEO den perfekta partnern för dig?
Selena: Jag tycker det är ett perfekt partnerskap för mig eftersom jag är allt om att ha individuella stil och vara din egen person genom stil. Med NEO, finns det massor av olika utseende som du kan klä upp och ner och det är det jag brinner för - det tillåter människor att vara vem de vill vara.

 

CTS: Hur passar NEO din personlighet och stil?
Selena: adidas NEO Label passar min stil eftersom jag är allt om bekvämlighet och se söt ut varje dag. Jag bryr definitivt om utseende och att uttrycka mig själv med mode. Jag tror att jag ansluter mig med varumärket mest eftersom det är super bekvämt så att du kan bära den varje dag, men det är också super söt.

 

CTS: När upptäckte du din känsla för stil?
Selena: Jag riktigt upptäckte min egen mode känsla runt 15 års ålder. Jag var en pojkflicka när jag växte upp, så jag är allt om bekvämlighet. Även om jag bär klackar och klär ut mig, gillar jag att vara så bekväm som möjligt, och jag vill definitivt blanda saker och ting. Som jag har vuxit upp, har jag sett en massa olika trender som kommer och går och jag gillar verkligen att utforska olika saker med min stil.

 

CTS: Vad innebär adidas NEO Label för dig?
Selena: Oavsett företaget går jag på i mitt liv, jag vill alltid göra saker som jag är super passionerad för. Jag tror att adidas NEO Label verkligen bryr sig om stil av andra och ger dem möjlighet att uttrycka sig genom mode. Detta är viktigt för mig och för mina fans att veta - att du har förmåga att uttrycka dig och må bra om dig själv genom kläderna som du bär.


Comments
WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback