EMBEDDED IN:
0

Svar på frågestunden

Vet du någon bra sida där jag kan få fina bilder på Selena?:)))

Josse’s svar: Jag har inte direkt någon sida där jag hittar fina bilder på Selena. Jag brukar hitta dem lite överallt, bland annat på weheartit, om man söker på ”Selena Gomez”.

Ellen's svar: Jag brukar hitta massa fina bilder här http://www.tumblr.com/tagged/selena+gomez och här: http://weheartit.com/search?utf8=%E2%9C%93&ac=0&query=Selena+gomez&commit=

Sandra’s svar: weheartit är en bra sida att söka på Selena bilder.

Hur lång är Selena? :)

Josse’s svar: Jag är inte säker, men jag tror att hon är ungefär 1.65.

Ellen’s svar: Jag är inte helt säker dom flesta sidorna säger 1.65 och 1.68. Själv skulle jag gissa på 1.68

när ska ni skaffa en ny design? har tröttnat lite på den ni har, men den är ursnygg, men det skulle var kul med något nytt! :) kram <3

Josse’s svar: Vi har börjat prata lite om att skaffa en ny design och ska snart beställa en. Så det kommer nog upp en ny design snart! :)

Ellen’s svar: Vi ska faktiskt göra det snart. Vi håller på att prata om hur det ska se ut och så, och snart ska vi skicka iväg en beställning. Förstår dig och alla andra, jag börjar också tröttna lite på den här :)

Troru Jelena gör slut ? :(

Josse’s svar: Nej, jag tror faktiskt inte det. Det går ju rykten hela tiden, speciellt nu under den senaste tiden. Men Scooter har ju twittrat att Selena och Justin fortfarande är tillsammans! Så jag tror inte att dem har gjort slut! Tycker själv att dem är jättesöta tillsammans! :)

Ellen’s svar: Jag tror inte det. Dom är ju så perfekta och glada tillsammans och det känns ganska fake med den där tweeten Justin skrev. T.ex så brukar han ha jätte många "retweets" och svar på sina tweets men på den hade han inte en enda. Men är bara vad jag tror och hoppas Svart hjärter (kort)

Sandra’s svar: Jag vet inte det, fast det hoppas vi inte.

Update: Den här frågan svarade vi på när det fortfarande var ett rykte, nu är det ju officiellt att dom INTE har gjort slut !

Kommer Selena komma till Sverige?

Josse’s svar: Det sägs att hon ska komma i november, efter att hon har släppts sitt fjärde album. Men jag är lite osäker, så vi får bara vänta och se! :)

Ellen’s svar: Det ryktades om att hon skulle komma i november men eftersom att det är då hon har sagt att hon ska jobba med sitt fjärde album tror jag inte det. Eftersom det tar ett tag innan man gör turné för ett album. Så vi får hoppas att hon kommer till Sverige eller Norden för hennes nästa album. Men i år verkar inte som att hon ska komma.

Kan inte ni göra något inlägg om er själva någon gång? Så man får veta lite mer om er som bloggar?

Josse’s svar: Ja, det skulle vi kunna göra någon gång! :)

Ellen’s svar: Ja, för mig kan vi det :) Svart hjärter (kort)

Sandra’s svar: Ja, det ska vi göra!

Vad fick er att börja blogga om Selena?

Josse’s svar: Jag vet inte riktigt.. Men jag tycker att hon är en sån stor förebild, så då tänkte jag att det skulle vara kul att blogga lite om henne. Eftersom jag inte visste så mycket om vad hon gjorde på dagarna förut! :)

Ellen’s svar: Jag älskar Selena och att blogga. Och när man bloggar om henne blir man uppdaterad om allt som händer med henne. Läser man bara en blogg kanske man missar något ibland. Sen är det super kul med alla läsarna och kommentarerna man får Svart hjärter (kort)

Sandra’s svar: Jag älskar Selena och jag fick ett erbjudande att blogga här,som jag inte kunde tack nej till!
Hur började ni gilla Selena?

Josse’s svar: Jag tittade på Magi på Waverly place, och tyckte att Selena var jättsöt och en otroligt bra skådespelerska! Så jag fortsatte att titta på Magi på Waverly place, och blev nästan beroende. Haha, sen så har jag bara gillat henne mer och mer efter det! Sen så var det ju roligt att hon var sångerska också! :)

Ellen’s svar: Jag började gilla henne genom Magi på Waverly place. Jag såg det första avsnittet och jag tyckte det var jätte bra. Och så märkte jag att det var samma tjej som spelade Mikayla (den dumma sångerskan) och jag hade alltid tyckt att hon var jätte bra och söt där. Sen så hörde jag hennes första singel "Falling Down" och tyckte den var jätte bra. Och då började jag se intervjuer och sånt, och lyssnade alla hennes andra låtar. Sen har jag bara älskat henne mer och mer.

Sandra’s svar:Jag lyssnade på hennes låtar på spotify och älskade dom deräkt. Efter det så har jag läst bloggar om henne och bara gillat henne mer!


Vad gillar ni mest med Sel?

Josse’s svar: Jag gillar allting med henne! Hon är en sån stor förebild, plus att hon är jättesöt! Måste få säga att hon passar jättebra med Justin också, haha :)

Ellen’s svar: Att hon trots allt hur känd hon har blivit är hon fortfaranade en så fantastisk och underbar tjej och inte en diva. Hon är verkligen en förebild. Men samtidigt så växer hon och vågar göra nya utmaningar och bli mer vuxen, t.ex Spring Breakers är en riktigt modig roll om man tänker på att hon för inte så länge sen var med på Disney Channel.

Sandra’s svar:Jag gillar allt! Men om jag var tvingen att välja så skulle det bli för hon är så hjälpsam och generös.


Har ni köpt något från "Dream Out Loud"?
Josse’s svar: Nej, det har jag faktiskt inte. Men jag funderar lite på att köpa något :)

Ellen’s svar: Nej tyvärr, men jag ska köpa den här sommaren! Hennes sommarkollektion verkar så fin!

Sandra’s svar: Nej, men jag skulle vilja det.

Hur mycket väger sel och lägg upp fina bilder på selena ASSÅ 2012 bilder

svar: Enligt olika källor så väger hon runt 54-57 kg :) Självklart kan vi lägga upp fina bilder på Selena! :)

Vem tycker Selena är snygg förutom Justin? :)

svar: Shia Labeouf, och det sägs att hon tycker att Zayn Malik från ”One Direction” är snygg! :)

Hur långa är Justin & Selena? :)

svar: Selena är runt 1.65 och 1.68 enligt sidor. Och en sida som uppdaterades 27 feb skrev att Justin var 1.72.

Hur många besökare har ni haft igår? svara ÄRLIGT! ;) hihi <3 Kraam

Alla: Igår hade vi 167 besökare ;) Svart hjärter (kort)

Fin blogg, men iaf läser ni några fan bloggar? om tex Miley Cyrus, Justin Bieber eller någon annan selena gomez blogg? isf vilka bloggar läser ni? sedan också har någon av er som bloggar här sett Selena live? <3 Btw lust att göra ett länkbyte?

Josse’s svar: Jag har tyvärr aldrig sett Selena live, men jag skulle jättegärna vilja göra det! Och ja, jag läser ganska många olika bloggar om Selena och andra kändisar. Bland annat selenaforever, selenagomeznew, gomezz, jelenator, sellyg92, thegomez, alwaysloveselena. Andra fanbloggar jag läser är bland annat, justindrewbieber, biebersbaby, justindrewbiebernyheter, thefanofjustinbieber, zendayadaily :)

Ellen’s svar: Jag läser jätte många Selena Gomez, t.ex selenagomeznew, selenaforever, thegomez, sellyg92, gomezz, selenatorsforever läser jag mest. Sen läser jag också jadenssmith.blogg.se, jelenators.blogg.se, justindrewbieber.blogg.se, jbieber.blogg.se, vampirediariesblog.blogg.se

Sandra’s svar: Jag läser många t.e.x gomezz,iloveselena,selenatorsforever och några till.

Har ni träffat Sel någon gång? Skulle va kul och veta ! <33

Josse’s svar: Nej, inte än :/

Ellen’s svar: Nej tyvärr :(

Sandra’s svar: Nej

var kan man köpa Selena Gomez kläder från dream out loud ? Länka gärna

Svar: http://www.kmart.com/shc/s/dap_10151_10104_DAP_Dream+Out+Loud?adCell=W2

Läser ni några novellbloggar? :D

Josse’s svar: Ja, det gör jag! Bland annat myybieberstoory.blogg.se, mybieberdrug.blogg.se, jssmn.blogg.se, onedirectionstoriiies.blogg.se, justinjerrystoriies.blogg.se. Sen så håller jag på att läsa jssmn.blogg.se’s gamla novell ”Pretty Reckless Love”, plus thetruejustinbieber.blogg.se’s gamla novell ”You open the door too the thing we call love” :)

Ellen’s svar: Ja, jag läser mybieberdrug.blogg.se, foreverbbieber.blogg.se (josses) och jadensmithtime.blogg.se

Sandra’s svar: Foreverbieber

har Selena Gomez några syskon?

svar: Nej, det har hon inte. Men hon skulle ha fått det, men hennes mamma fick ett missfall :(

Berätta om Selenas uppväxt! Var hon "fattig" innan hon blev känd? När skilde sig hennes föräldrar? Har hon kontakt med sin pappa osv, osv... :)

svar: Ja, hon var ganska fattig. Eftersom att hennes mamma bara var 16 när hon föddes och hennes pappa och mamma skildes när Selena var 5 år hade dom dåligt med pengar. Men hon bode i början mycket med sin mormor och morfar. När hon var med i Barney och Friends blev hon mobbad för det. Barnen i skolan sjöng låtarna och skrev lappar till henne. Mer kan du se i en intervju som jag tycker är jätte bra. Hon berättar om hela sitt liv, från när hon var liten till nu. Del 1: http://www.youtube.com/watch?v=pb67rhQ01gg Del 2: http://www.youtube.com/watch?v=jXZaziJdoGM&feature=relmfu Del 3: http://www.youtube.com/watch?v=X0PdXXCiu7U&feature=relmfu

Jag tror att hon fortfarande har kontakt med sin pappa, fast kanske inte lika mycket som med hennes mamma.

HEJ! :)
jag undrar vem tjejen som brukar vara med Selena är och vad hon heter!
; Jag ser henne rätt ofta på bilder och så som t.ex. när Selly lämnade en Photo shoot och då var den tjejen med, hon hade en lång svart/vit klänning på sig! Hoppas ni svarar på detta! är väldigt nyfiken:)

svar: Hon heter Ashley Cook och hon är Selena's bästavän, när Selena turnérar brukar hon följa och hon är lite som en "assistent" också, hon hjälper Selena med mycket.

Vad hände igentligen med selena och demi?

är dom fortsvarande Bästa Vänner?
och jag har läst att selena har sagt att hon har tröttnat på demi. Är det sant?

Josse’s svar: Helt ärligt, så vet jag inte riktigt vad som henne mellan dem. Men dem verkade bråka om något..  Men Selena och Demi är fortfarande bästa vänner, fast inte lika tajta som dem var förut.

Selena blev lite trött på Demi’s alla problem. Med att hon har ett mörkt förflutet av bulimi, att hon hade ett drogmissbruk och att hon gjorde illa sig själv. Men Selena har gett Demi en ”andra chans” nu, så vi får hoppas att dem blir lika tajta som dem var förut! :)

Ellen’s svar: Jag vet faktiskt inte vad dom började bråka om. Det sägs att ett fan frågade Demi (när dom bråkade) "hur mår Selena" och Demi svarade "Fråga Taylor Swift". Men jag vet inte om det är sant. Dom kanske vill hålla det för sig själva

Ja dom är fortfarande bästavänner. Fast dom är ju inte så nära som förr

Om du våre en kändis för en dag vem skulle du vilja vara?

Josse’s svar: Jag skulle nog välja Selena eller Justin! När man liksom kan gå runt och känna hur bra man är! Haha, men jag gillar både Selena och Justin, och det skulle vara jätteroligt att få vara dem för en dag, haha :)

Ellen’s svar: Selena ! Jag skulle få vara hur vacker som helst, vara grym skådespelerska och sångerska och vara tillsammans med Justin Bieber ! Kan det bli bättre ? ;)

Sandra’s svar: Selena så klart!

Varför heter hon gomez när hennes mamma och styvfar har ett helt annat efternamn?

svar: För att hon döptes till Gomez av hennes pappa Ricardo Gomez.

Kommer Selena och Demi Lovato att göra något tillsammans tex nån låt eller någon film?

Josse's svar: Dem har faktiskt varit med i samma filmer tidigare! Men vem det, dem kanske gör det snart igen? ;)

Ellen's svar: Det verkar inte som det nu, men man vet aldrig ;)

Och är du ett fan av Demi Lovato?

Josse's svar: Jag är inget fan direkt, men jag gillar henne jättemycket! Älskar hennes musik och klädstil ! ;)

Ellen's svar: Ja, eller kan inte säga att jag är hennes största fan. Men jag gillar henne och tycker hon är en bra förebild, och så älskar jag låten "Skyskraper"

Sandra's svar:


Tack för alla frågor och vi är jätte ledsna att det tog så lång tid innan svaren kom upp !

Comments
WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback