EMBEDDED IN:
1

Selena uppdaterar sin facebook


"THANKS YOU SO MUCH to my fans for always protecting me and being there for me. I can't thank you guys enough. I'm sorry I had to rush out. Love you guys."
Översättning: "TACK SÅ MYCKET till mina fans för att ni alltid skyddar mig och finns där för mig. Jag kan inte tacka er nog. Jag är ledsen jag var tvungen att rusa ut. Älskar er"

Översättning: "TACK SÅ MYCKET till mina fans för att ni alltid skyddar mig och finns där för mig. Jag kan inte tacka er nog. Jag är ledsen jag var tvungen att rusa ut. Älskar er"

"Selena is @postcarding. "Courtney (director) talking to our "villain""

Comments
POSTED BY: Anonym

tycker selena justin är snygg? :) och har/säger hon att hon älskar han? ♥

DATE: 2012-05-28 / TIME: 15:11:40 /



WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback