EMBEDDED IN: Tidning/scans
0

Selena skickar ett brev till Tiger Beat

Hej alla!
Jag ville ta använda lite av min tid till att skriva ett brev till er och tacka er med hela hjärtat för all er kärlek och stöd genom åren! Ni betyder allt för mig och ni är verkligen de bästa fansen i hela världen. Ni inspirerar mig varje dag till att få mig arbeta hårdare och leva ut min dröm. Det finns så många bra kommande projekt som jag arbetar på och som jag inte kan vänta med att få dela med er. Även slutet av Wizards of Waverly Place var lite bitterljuv, kan jag nu säga med stolthet att vi hade en bra show. Att kunna säga att jag var med på showen i fyra år, med ett fantastidkt team, det är något som jag alltid kommer vara tacksam för. Jag ser verkligen fram emot nästa kapitel i min karriär, och den filmen kommer släppas i år. Det är kul att få spela roller och karaktärer som jag aldrig spelat! Det var en galen resa från turnén till min första parfym, och till och med få leda MTV EMA's! Jag är mycket tacksam och jag älskar det jag gör, och ni är den största delen. Erar stöd är anledningen till det jag gör nu! Genom att läsa era tweets, meddelanden, brev och få se olika bilder och scrapbooks som ni gör till mig. Jag älskar er alla så mycket och jag uppskattar varenda en av er!
Hej alla!
Jag ville ta använda lite av min tid till att skriva ett brev till er och tacka er med hela hjärtat för all er kärlek och stöd genom åren! Ni betyder allt för mig och ni är verkligen de bästa fansen i hela världen. Ni inspirerar mig varje dag till att få mig arbeta hårdare och leva ut min dröm. Det finns så många bra kommande projekt som jag arbetar på och som jag inte kan vänta med att få dela med er. Även slutet av Wizards of Waverly Place var lite bitterljuv, kan jag nu säga med stolthet att vi hade en bra show. Att kunna säga att jag var med på showen i fyra år, med ett fantastidkt team, det är något som jag alltid kommer vara tacksam för. Jag ser verkligen fram emot nästa kapitel i min karriär, och den filmen kommer släppas i år. Det är kul att få spela roller och karaktärer som jag aldrig spelat! Det var en galen resa från turnén till min första parfym, och till och med få leda MTV EMA's! Jag är mycket tacksam och jag älskar det jag gör, och ni är den största delen. Erar stöd är anledningen till det jag gör nu! Genom att läsa era tweets, meddelanden, brev och få se olika bilder och scrapbooks som ni gör till mig. Jag älskar er alla så mycket och jag uppskattar varenda en av er!
-selenagomeznew


Comments
WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback