EMBEDDED IN:
0

Samantha Droke pratar om Jelena i tidningen "Ok! Magazine"

Under den senaste helgen, åkte Justin Bieber till Florida för att träffa sin flickvän Selena Gomez, som håller på med att spela in filmen "Spring Breakers". De "jordnära" paret har fiskat och varit och ätit på en bar med Selenas motspelare Ashley Benson och henens pojkvän Ryan Good. Medan de är upptagna med att ha det skönt i solen, fick OK! en pratstund med deras nära vän Samantha Droke under premiären av "Big Time Movie" i New York City.

 

"Dom är typ ihopsatta på en annorlunda nivå" berättade Samantha till OK!. Om det berömda paret: "De har så roligt tillsammans, de bryr sig egentligen inte om vad alla tydker. De har liksom bara kul. Det beundrar jag verkligen också"

 

Hon säger även att båda superstjärnoran "är väldigt jordnära. Det är en del för att jag älskar dem!"

 

Samantha har just nu ett eget offentligt förhållande med sångaren i Big Time Rush - Carlos Pena Jr - och Selena har gett henne råd om hur man hanterar media och uppmärksamheten från fans. "Jag har definitivt gått till Selena för att be om vissa råd, och hon har riktigt bra svar."

Samantha var också en fel av den populära viden för Carly Rae Jepens sång "Call Me Maybe" som Justin fixade."Vi hade så himla roligt. Jag förväntade mig verkligen inte att videon skulle bli så populär. Det var bara en video vi gjorde för skojs skull, och det är liksom välsigt många åsikter? Miljontals visningar? Galet"

Samantha berättade även till OK! att det ska bli kul att få se Selena i Florida när hon och hennes vän Ashley Tisdale besöker henne under inspelningen. "Jag och Ashley hade planer på att åka dit förra helgen, med det gick inte. Vi får försöka att åka dit i slutet av inspelningen, så ja, jag komemr att åka dit. Det ska bli kul"

-Selenaforever



Comments
WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback