EMBEDDED IN:
0

Duett med kompisarna i Spring Breakers?


I filmen
som Selena, Vanessa Hudgens och Ashley Benson medverkar i sjunger Khia s "min hals,rygg," en otroligt smutsig låt!
Om Selena Gomez vill kasta sin Disney-prinsessa bild, så är Spring Breakers det perfekta sättet att göra det!

En källa som har sett manus säger HollywoodLife.com att Selena, Vanessa Hudgens och AshleyBenson alla ska sjunga Khia s "min hals, My Back", medan de är i bilen tillsammans.

Nu, om du inte är bekant med låten, tro oss, det är verkligen smutsig. "Så slicka nu,slicka det bra, slicka här s. *** y precis som du borde. Min hals, ryggen, slicka min p ***y och min spricka, minhals, ryggen, slicka min p *** y och min spricka ", texterna läsa.
-Gomezz


Comments
WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback