EMBEDDED IN:
1

Justin och Selenas romans

Selena Gomez,skådespelerskan och sångerskan som närvarande dejtar flickidolen Justin Bieber,talade om att de överraskningar som älskade gjort för henne- som t.e.x när han hyrde Staples Center för att paret skulle kunna kolla på Titanic. "Jag sa att jag skulle vilja se filmen igen och han gjorde det för mig." Sa hon förvånat.

De överraskningar och romantiska gåvor är ett "såklart" i för ett par för Selena (19 år) och Justin Bieber (18 år) - och de behöver inte vara en årsdag,eller Alla hjärtans dag för att överraska varandra. Popsjärnan har redan visat det flera gånger och därmed vinna sin älskades hjärta. I en intervju,talade Selena om hur det är att ha en pojkvän som Justin. "Han är en romantiker." Säger hon och ler. En av överraskningarna var att sjärnan planerade att hyra den jätte lika stadion Staples Center,Los Angeles,bara för att kunna kolla på Titanic på den stora skärmen med sin flickvän. "Jag nämnde för honom att jag skulle vilja se filmen Titanic igen, och han gjorde det för mig." Sa hon glatt. I en intervjuv påminnde Selena också om hennes tidigare karriär och hur hennes mamma hjälpt henne att nå sjärnstatusen. "Jag kommer ihåg att vår bil oftast stannade på vägen eftersom vi inte had råd med bränsle." Börjar hon. "Men min mamma ordnade det. Jag minns också att hon tog med mig till olika museer,akvarier och lärde mig om värden." Avslutar hon.


Comments
POSTED BY: - Swedish Source About Josh Hutcherson

sv: allt bra? :D

DATE: 2012-06-09 / TIME: 14:32:58 / URL/BLOGADDRESS: http://jhfansite.blogg.se/



WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback