EMBEDDED IN: Allmänt
0

Selena till Sverige?

För några månader/veckorsen fick Selena frågan om hon skulle komma till Sverige. Selena svarade "Ja, Sverige kommer vara på min tour i november 2012". Det finns några som har frågat mig vart man kan köpa biljetter, var hon kommer uppträda, när det är osv. Men jag vet ju lika lite som alla andra... Jag har kollat runt på många olika ställen, och vart jag än kollar så står det "Din sökning gav inga resultat" eller "Vi har inga kommande händelser om Selena Gomez". Så i Sverige kommer hon inte till ännu. Man  kan bara köpa biljetter till Selenas konserter i Sydamerika. Så fort jag får reda på något, så såklart skriver jag det här på bloggen. Och jag "känner" till några som vet om olika konserter osv. Så genom de kan kan få reda på information /ganska fort. (det finns olika hemsidor som säljer falska biljetter, kom ihåg det!) Men jag kan meddela att LMFAO kommer komma hit den 18 februari! Men ingen Gomez :( Vi får hoppas att det stämmer att Selena kommer hit i November! ;D

-Selenaforever



Comments
WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback