EMBEDDED IN: Allmänt
0

Selena skrev ett personligt brev till Demi!


Selena Gomez skrev ett innerligt brev till hennes bästis Demi Lovato som lästes högt på Demi:s "Seventeen" tidskriftsomslag lunch i Hollywood 4 januari.

 

Selena Gomez och Demi Lovato har varit bästa vänner sedan de var sju år gammal och audition för Barney i Texas. Nu, nästan ett decennium senare, har flickorna gått genom sina upp-och nedgångar, men förblir nära. I själva verket skrev Selena även en avslöjande anteckning tillägnad hennes vän, som lästes upp för alla på Demis lunch fest för hennes februari Seventeen magazine cover.

 

Här är vad 19-årige före detta Disney stjärnan sa:

"Demi, först vill jag säga att jag är ledsen att jag inte kan vara där med er i dag, men jag vill bara säga hur stolt jag är över dig. Att ha kännt dig sedan vi var sju och har sett dig bli den du är, är  verkligen häpnadsväckande.

Jag var där när du sjöng inför 10 personer som visste alla orden till dina låtar och jag var där när du sjöng inför 14.000 människor som fortfarande känner till alla dina låtar. Du har något som du vet har varit svårt för mig att ha ibland. Du har mod - mod att vilja ändras till att vara bättre för dig själv.

Mängden respekt som jag har för dig är obeskrivlig. Du har gått igenom en av de svåraste kapitlen i ditt liv och jag prisar dig för att vilja dela den resan och gå bort från allt som en bättre människa.Tack för att du litar på mig och vill ha mig där under den svåra tiden. Jag hoppas att du vet hur mycket jag älskar dig och hur stolt jag är över den förebild som du har blivit."

 

Förra året var Demi släppt in på rehab för känslomässiga och fysiska problem och har sagt Selena var en av de enda personer som stod vid hennes sida, för att stödja henne. Är du förvånad att Selena erkände att Demi är modigare än hon är? Tror du de kommer vara vänner för alltid efter att ha gått igenom detta?

-Jelenator



Comments
WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback