EMBEDDED IN: Allmänt
0

Selena medger att Demi har mer mod än henne!


Selena Gomez skrev en innerlig anteckning till hennes bästis Demi Lovato som lästes högt när Demi var på lunch den 4 Januari!

Selena Gomez och Demi Lovato har varit bästa vänner sedan de var sju år gammal och träffade genom audition för Barney i Texas. Nu, nästan ett decennium senare, har flickorna gått genom sina upp-och nedgångar, men förblir nära. I själva verket skrev Selena även en avslöjande anteckning tillägnad hennes vän, som lästes högt för alla på Demis lunch fest.

 

Här är vad som stod på lappen:

 

Demi, först vill jag säga att jag är ledsen att jag inte kan vara här med er i dag, men jag vill bara säga först hur stolt jag är över dig. Att veta att du sedan vi var sju och titta du blir den du är verkligen häpnadsväckande.

Jag var där när du sjöng inför 10 personer att känna alla orden till dina låtar och jag var där närdu sjöng inför 14.000 människor fortfarande känner alla dina låtar. Du har något som du känner har varit svårt för mig att ha ibland. Du har mod - mod att vilja byta till vara bättre för dig själv.

Mängden respekt som jag har för dig är obeskrivlig. Du har gått igenom en av de svårastekapitlen i ditt liv och jag prisar dig för att vilja dela den resan och gå bort från allt som en bättre människa. Tack för att ni litar på mig och vill ha mig där under den svåra tiden. Jag hoppas att du vet hur mycket jag älskar dig och hur stolt jag är över den förebild som du har blivit.

 

Förra året var Demi på rehab för känslomässiga och fysiska problem och har sagt att Selena var en av de enda personer som stod vid hennes sida, och som stöttade henne. Är du förvånad att Selena erkände att Demi är modigare än hon är? Tror du de kommer vara vänner för alltid efter att ha gått igenom detta?

-Sellyg92


Comments
WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback