EMBEDDED IN: Allmänt
0

Intervju med USA Today

Den unga stjärnan Selena Gomez har många vänner 9 miljoner följare på Twitter, och 25 miljoner som gillarhenne på Facebook. Gomez gillar att ha kontakt med den dagliga och använder enstaka vykort. Nyligen började hon använda ett program som omvandlar mobiltelefon bilder till vykort, och stjärnan gillade detta så hon bestämde sig att investera i företaget. Gomez, som medverkade på Disney Channels "Magi på Waverly Place" gör nu filmer och album, USA TODAY är inbjudna till hennes hem i Los Angeles. Hon talade med oss om Postcard on the Run, Twitter, Facebook, och vilken teknik hon använder för att titta på TV.
Varför valde du Postcard on the Run?
- Jag letade igenom en massa olika program. Jag gillar foto redigerings program där man kan lägga till effekter på bilder. Jag tyckte att vykort appen var cool och jag tänkte, varför är inte detta större? Det är så coolt. Så vikontaktade dem.
Hennes kärlek för vykort
"Det handlar om minnen. Jag gillar att hålla allt i mitt minne, speciellt resandet. Det handlar om att komma ihåg alla minnen"
Med miljontals människor som följer henne
"Jag tänker inte på siffrorna på Twitter. Jag bara tänker på vad jag ska skriva. Jag gillar snabba meddelanden. Det är ett bra sätt att låta folk få reda på vad du gör." Selena twittrar varje dag. "Om 'N Sync hade twitter idag, hade jag retweetat deras inlägg varje dag - som en galning. Jag läser så mycket jag kan. Ibland hinner jag inte svara. Jag läser bara @replies. De är söta och uppmuntrande.
Utrustning på hennes turnébuss.
"Min laptop (MacBook), kamera (Canon Rebel T3i) och ljus." Hon använder Rebel och App för att spela in och redigera sina videor på nätet. De flesta videor på min YouTube kanal är redigerade i iMovie, ett mycket enkelt sätt. Jag gillar allt där.
Hon använder MacBooken som Tv
"Jag gillar den bärbara datan. Det är inte så högt, och jag gillar att ha den just där jag är, vid min soffa eller säng, eller ligga ned med den. Det är bra. I den finns alla hennes favorit program. alla iTunes nedladdningar, och alla 'Vänner', ("Det är värkligen min favoritserie.") Will & Grace, The OC och Family Guy.
Att föreställa sig livet utan teknik
"Det är värkligen en skrämmande tanke. Vad kan man göra utan en mobiltelefon eller en dator?"
-Selenaforever

Comments
WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback