EMBEDDED IN: Svar på tal
0

Svar på tal !

Nathalie om Selena på lanseringen av Dream Out Loud i Chile (29/1):
Hej! Jag har en fråga; Vet ni någon svensk hemsida där jag kan köpa kläder från kollektionen Dream out loud? :)

Vänliga hälsningar
Nathalie, xo.

Sv; Jag vet inte om det finns en svensk sida, den enda sidan jag vet som man kan handla Dream out loud kollektionen är den här: http://www.kmart.com/shc/s/dap_10151_10104_DAP_Dream%20Out%20Loud?adCell=W3&redirectType=BRAT_RULE&prop17=dream%20out%20loud%20collection
men jag vet faktiskt inte om man kan handla från Sverige där.
Om någon av er vet en svensk sida eller om ni vet om man kan handla från Sverige på den länken som jag länkade så kommentera gärna :)
Kram ♥

Comments
WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback