EMBEDDED IN: Intervjuer
1

Intervju med Selena för "Evening Standard"

Hur är livet Selena?

Livet är bra, tack! Jag har varit otroligt upptagen med att arbeta med musik och filmer och även i Wizards of Waverly Place.

Hur kändes det när du spelade in de sista scenerna i Wizards?
Att avsluta programmet var en av de svåraste jag någonsin haft att göra. Jag älskar alla som arbetar med Wizards. Jag älskar alla skådespelare och alla andra bakom kameran. De hjälpte mig att växa upp och bli den personen jag är idag. Jag känner verkligen en säkerhet som jag hade med dem.


Vad tycker du om den sista episoden "Who Will Be The Family Wizard?"?
Jag var verkligen förvånad över slutet, men jag tycker att allt har gått bra. De har inte sagt mig något om vem som är familjens trollkarl tills den dag då inspelningen var, så det var helt oväntat, men jag tror att våra fans var mycket nöjda med resultatet. Det är ganska coolt.

Många unga människor vill följa dina fotspår och fortsätta som sångare och skådespelare. Vilka tips ger du dem?
Det enda jag ger är enkelt: du måste vara passionerad till den bransch du vill uppnå. Det är inte värt det om du inte kommer att respektera att det kommer finnas människor som vill få ner dig.


Hur kan du vara så optimistisk?
Jag är glad att jag har så gott stöd från min familj och vänner. Avslag är inte bra och ibland vill man bara strunta i allt och tjura, men det är inte värt det. Jag har så många underbara saker i mitt liv. Jag har hälsan, en familj som älskar mig och fantastiska fans. Det är allt som räknas. Jag ger mitt bästa att inte fokusera på de dåliga saker. Fokus på den positiva sidan.

Vad föredrar du: att arbeta på TV eller i filmer?
Jag vet inte om jag kan välja mellan de två, de är ganska olika. Att arbeta i Wizards of Waverly Place var en fantastisk upplevelse och jag kommer alltid att minnas de roliga gånger vi var tvungna att spela in med en publik. Vi filmade hela veckan och jag verkligen njöt. Det var lätt och jag kände mig bekväm med programmet, men det är helt annorlunda när du arbetar med en film.

Varför är det annorlunda att arbetar med film?
Till att börja med har man ingen publik. Timmarna är längre, då kan det vara tröttsamt, men du har chansen att arbeta i vackra platser och få träffa underbara människor. Båda är ganska kul.

Känner du mycket tryck i rampljuset?

Det finns en enorm press, men alla måste möta trycket i deras liv. Det finns människor i min ålder som försöker att ta itu med college och ta reda på vilka de är. Andra utsätts för att köpa ett hus, som också är stressande. Jag måste övervinna en annan typ av tryck.

 

Kämpar du för att hålla ditt privatliv?
Jag känner att jag delar en hel del av mitt liv till mina fans, men jag håller också många saker för mig själv. Det finns vissa delar av mitt liv som bara är till för mig och ingen annan.

Undviker du att läsa skvallertidningar och Internet?
Jag försöker att undvika skvaller, men det är oundvikligt. Skvallret är överallt. Det finns stunder när jag läser saker som sårar mig, inte det mesta, jag ser till att jag inte blir fast av att läsa internet och tidningar.

Blir du irriterad av paparazzi?
Ja, det kan jag inte förneka! De är alltid omkring mig, under resor och utanför mitt hus. För att vara ärlig, respekterar jag inte vad de gör. Jag förstår vad de gör, men jag gillar dom inte.

-selenaforever
image description

Comments
POSTED BY: sara

Hej, er blogg är nominerad för bästa Selena Gomez blogg, så försök att få så många röster du kan genom att göra ett inlägg på din blogg eller rösta hur mycket ni vill på din och andras bloggar! :) kram



Länk till inlägget: http://biebersbaby.blogg.se/2012/february/blog-awards.html#comment

DATE: 2012-02-23 / TIME: 18:34:24 / URL/BLOGADDRESS: http://biebersbaby.blogg.se/



WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback