EMBEDDED IN: Allmänt
1

Intervju med Radio Disney!

Radio Disney: Det här är första gången du uppträder i Brasilien?

 

Selena Gomez: Ja!

 

Radio Disney: Hur kändes det?

 

Selena Gomez: Det känns bra. Både på Twitter och Facebook har jag alltid fått många frågor om att komma till Brasilien, då är det äntligen skönt att få vara här med mina fans. Det har varit en häftig upplevelse.

 

Radio Disney: Förra året var du i Brasilien. Hur var det?

 

Selena Gomez: Det var bra, coolt, fansen var mycket trevliga, vi gick för att besöka några sevärdheter och några stränder.

 

Radio Disney: Du är en förebild för andra. Hur hanterar du detta ansvar?

 

Selena Gomez: Jag ... jag lever en dag efter den andra, jag är en människa, jag är inte perfekt, jag gör misstag, men jag upptäcker vem jag är, jag gillar vad jag gör, och jag älskar mina fans, och det är viktigt ...

 

Radio Disney: Och vad har du för planer för i år?

 

Selena Gomez: Jag teminar efter denna turné i Sydamerika och jag kommer att ge en tid till musiken och jag kommer att göra två filmer, och jag är mycket glad över det.

Radio Disney: Om du var tvungen att välja en annan karriär som inte var en skådespelerska eller sångerska, vad skulle det vara?

 

Selena Gomez: Förmodligen mode... jag älskar mode, jag älskade att skapa mina kläder och klädmärket som jag startade i juli, är mycket speciell. Så det skulle nog vara vad jag skulle göra.

Radio Disney: Vill du lämna ett meddelande till lyssnarna i Radio Disney!?

 

Selena Gomez: Tack för att ni är så tåliga och har väntat på mig. Jag är mycket glad över att vara här och jaghoppas att alla njuter av showen.


-Selenaforever



Comments
POSTED BY: Hanna

Sv: tack så mycket! (:

Nu har jag länkat er i ett inlägg!

Kram <3

DATE: 2012-02-07 / TIME: 17:13:29 / URL/BLOGADDRESS: http://justindrewbiebernyheter.blogg.se/



WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback