EMBEDDED IN:
0

Priscilla kommer vara Selenas brudtärna

Selena Gomez dejtar Justin Bieber, men Selena är fortfarande på jakt efter hennes själsfrände. Och fatta detta, har hon redan pratat om att gifta sig och har gått så långt som att plocka ut sin brudtärna - hennes kusin Priscilla Deleon.

 

När ryktena började cirkulera att Selena hade splittrats från Justin, var Priscilla precis där för hennes kusin. De sägs vara närmare än systrar och Selena vill ha henne där för hennes stora dag.

 

Tidigare sa Selena, "Priscilla är så nära som en syster som jag kommer att få. Hon kommer att vara min brudtärna när jag gifter och jag kommer att vara hennes. "

 

Kommer Selena faktiskt gå ner i gången med Justin när hon är redo att vigas?

På frågan om vad Selena söker i en kille, säger Priscilla, "Hon brukar säga," jag är normal. Jag vill bara hitta min själsfrände." Den Selena jag växte upp med är fortfarande samma Selena jag ser idag."

 

Innan dess erkände Selena att Justin var inte "the one" och när frågan om möjligheten att äktenskapet i fjol, sade hon, "Nej, jag är 18!"


Comments
WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback