EMBEDDED IN:
0

Ett inlägg för utsatta barn

Har just sett SOS Uppdraget. Det känns i hjärtat. Det finns så otroligt många utsatta barn. Vad kan jag göra som gör skillnad för alla dom? En hel del faktiskt. Inte för alla barn, men för några. Några barn som får en chans till en bättre framtid på grund av mig. Och ju fler vi blir som vill göra något, inte bara tänka att det inte är lönt, ju fler barn får hjälp. Inga barn ska behöva dö om jag får bestämma.

Genom att publicera det här inlägget ökar jag medvetenheten om problemet och samtidigt skänker Poolia 50 liter rent vatten till en ny vattentank i barnbyn Tamale i Ghana. Något som kan betyda skillnaden mellan liv och död för många barn i området.

Och det finns flera enkla saker du och jag kan göra för att hjälpa:

Köp SOS Barnbyars fina armband: www.goo.gl/w55ns 
Gå med i Världens största familj på Facebook: www.goo.gl/ceuCu  
Bli fadder hos SOS Barnbyar: www.goo.gl/nO1xA 

Comments
WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback