EMBEDDED IN: Julkalender 2012
1

21 December - 2012

Bakom lucka 21 finns det rolig fakta om oss

Vi tänkte att vi kunde numerera 10 saker om oss ! :)
Ellen:
1. Jag tränar gymnastik & har gjort det sen jag var 3 år.
2. Förutom Selena är jag ett stort fan av Justin Bieber, Cody Simpson, Ian Somerhalder, Nina Dobrev, Madison Pettis & Isak Danielson.
3. Jag är född den 10 Februari 1998
4. Mina intressen förutom sport är fota, rita & musik
5. Jag kommer kanske starta en privatblogg 2013.
6. Jag sjunger hela tiden, fast jag suger på det.
7. Jag älskar skräckfilmer.
8. Jag vill plugga i USA när jag blir äldre.
9. Jag har gillat Selena sen första avsnittet av WOWP
10. Jag bor lite utanför Uppsala
 
Josse:
1. Jag är ett stort fan av Justin Bieber och Miley Cyrus
2. När jag blir stor så vill jag flytta till New York. 
3. På min fritid så är jag med kompisar, dansar, skriver noveller eller tittar på film. 
4. Jag har en syster och en brorsa, båda två bor hemma.
5. Jag har aldrig åkt tåg - bara tunnelbana 
6. Jag har gillat Selena sen 2009
7. Jag har aldrig varit i USA, men ska åka dit nästa år
8. Jag gillar varken bananer, russin, spinat, vårullar, potatisbullar eller blodpudding. 
9. Jag har varit allergiskt mot tomater, men är inte det längre
10. Om jag hade något magiska egenskap eller talang så skulle jag vilja kunna läsa andras tankar, precis som Edward i Twlight

Comments
POSTED BY: MilezzCyruzz

Jätte fin blogg!
Kanske sugen på ett länkbyte i sidmenyn? :)

DATE: 2012-12-21 / TIME: 21:13:30 / URL/BLOGADDRESS: http://milezzcyruzz.blogg.se



WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback