EMBEDDED IN: Julkalender 2012
0

1 december - 2012

 Bakom lucka nummer 1 så finns det Tips på bra filmer.

Josse är inte hemma idag så hon kan inte tipsa om några filmer, om hon gör det så får hon lägga till det lite senare. Så då får ni tips från mig (Ellen) ;)
Det här är mina absoluta favoritfilmer just nu. Eftersom det är ganska många (kunde inte välja^^) så skriver jag lite kort om dom.
 
1. Breaking Dawn Part 2 - Det är är min favorit just nu !! Den är så sjukt bra ! För er som inte har sett den än, tycker jag verkligen ska se den (om man har sett part 1 först såklart, annars kommer man inte fatta någonting). Dock är den från 15 så alla kanske inte kan se den. Jag är 14 (15 om två mån), men jag kom in ändå. Den bästa filmen av alla twiligt filmer ! Den har spänning, romantik, action och humor. Den har allt !
 
2. The Notebook - Den här filmen är ganska gammal och jag har sett den typ 5 gånger, men jag tröttnar aldrig. Tycker den är så mysig. Den handlar typ bara om kärlek. Så om du gillar kärleksfilmer och inte redan har sett den här, se den nu !! Ni kommer inte ångra er. 
 
3. The Dark Night Rises - Egentligen är inte det här min typ av film. Men gud så bra den är. Även fast det är en Batman film och jag aldrig brukar se såna, så är det här är en av mina favoriter. Den är spännande hela tiden. Gillar du Action filmer är det är verkligen något för dig!
 
4. The Lucky One - Den här är lite lik The Notebook, och är också en väldigt mysig kärleksfilm. Och en plus är ju att den är Zac Efron som är huvudrollen ;)
 
5. Monte Carlo - Eftersom det här är en Selena Gomez blogg så kanske dom flesta redan har sett den här. Men för er som inte har det, se den ! Den har romantik, äventyr och humor. Den är så mysig och trevlig att se.
 
6. LOL - Den här är så bra ! Det handlar om kärlek och hur det är att vara tonåring kan man väl säga. Plus att den är rolig också.
 
7. The Ring - Till er läsare som har svårt för skräckfilmer eller är lite yngre ska inte se den här. Jag älskar skräckfilmer och det här är definitivt min favorit, men den är sjukt läskig enligt mig. Så jag vill inte att någon ska få mardrömmar tack vare mig. Men till er som älskar skräckfilmer så kan jag rekomendera den.
Se den inte själv, haha. Se den med någon kompis.

Nu har ni lite filmtips här. Som ni ser så gillar jag kärleksfilmer.
Har ni några favoritfilmer? Kommentera gärna! Jag sitter hemma och är sjuk så jag behöver någon bra film ;)
Som ni ser så kan det finnas lite vad som helst bakom luckorna. Ibland handlar det om Selena, ibland om något helt annat ;).

Comments
WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback