EMBEDDED IN: Intervjuer
0

Selena pratar om "Boyfriend" och Spring Breakers

Selena Gomez kan vara ett stort fan av Justin Bieber nya hitsingel "Boyfriend", men det kan överraska dig att lära att det inte spelar varje gång hon får ett telefonsamtal! "Kan du även göra det till en ringsignal?" frågade E! 'S Ross Matthews Selena på den oranga mattan vid 2012 Nickelodeon Kids' Choice Awards. "Det är en bra låt."
Hon avslöjade också att Justin inte kunde ta sig till den stora showen eftersom "han är i studion."
När det gäller Spring Breakers, som hon bara avslutade tidigare idag, sa Selena "Det är otroligt och helt annorlunda än jag någonsin gjort tidigare."
Selena var även tillfrågad om när hon twittrade om att ha "ångest" på set.
"Jag fick ångest för att jag gjorde en riktigt intensiv scen och det fanns alla dessa fotografer runt", säger hon avslöjade. "Det var lite besvärligt, men jag är bra."
Vi är glada att få veta att Selenas ångest hade ingenting att göra med själva filmen. Vi kan inte vänta att se hennes vilda sida på den stora skärmen!
Selena Gomez kan vara ett stort fan av Justin Bieber nya hitsingel "Boyfriend", men det kan överraska dig att lära att det inte spelar varje gång hon får ett telefonsamtal! "Kan du även göra det till en ringsignal?" frågade E! 'S Ross Matthews Selena på den oranga mattan vid 2012 Nickelodeon Kids' Choice Awards. "Det är en bra låt."
När det gäller Spring Breakers, som hon bara avslutade tidigare idag, sa Selena "Det är otroligt och helt annorlunda än jag någonsin gjort tidigare."
Selena var även tillfrågad om när hon twittrade om att ha "ångest" på set.
"Jag fick ångest för att jag gjorde en riktigt intensiv scen och det fanns alla dessa fotografer runt", säger hon avslöjade. "Det var lite besvärligt, men jag är bra."
Vi är glada att få veta att Selenas ångest hade ingenting att göra med själva filmen. Vi kan inte vänta att se hennes vilda sida på den stora skärmen!
-hollywoodlife


Comments
WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback