EMBEDDED IN: Musik
0

Selena i ett album för att hylla Selena Quintanilla

Selena Gomez did an “amazing” job when recording for a tribute album to Latin Selena Gomez gjorde en "amazing" jobb vid inspelning av en tribute album till Latin American Star Selena.
Den 19-åriga sångerskan är en av de stjärnor som spelat in en låt på enamorada De Ti - ett nytt album för att hedra den sena sångerska och låtskrivare.
Selenas bror A.B. Quintanilla säger att Disney-stjärnan gav en fantastisk sånginsats på skivan.
"Hon gjorde ett fantastiskt jobb", sa han till E! av Gomez på Billboard Latin Music Awards i Miami.
"Jag fick möjlighet att prata med henne, vi gjorde några priser tillsammans och jag hade aldrig träffat henne innan personligen. Och jag passade på att gå och säga hej till henne. Och jag vill tacka henne för att hon kom in på albumet. "
A.B. har en stor respekt för Gomez. Den 48-årige sångaren och låtskrivare uppskattar stjärnans lojala fanbas ökar hans sena systers profil.
"Hon fick sitt namn efter min syster", tillade han. "Det är ganska häftigt. Selena med Selena. Vi vill tacka alla Selena Gomez fans som faktiskt verkligen har spridit hennes ord"
A.B. hade också en proposition för Gomez.
"Selena, Detta är ett meddelande till dig. Jag fick inte jobba med dig men jag kommer att arbeta med dig på ditt spanska album. Det är bäst för dig att du ringer mig! "Utropade han.
Selena har nått stora framgångar innan hon mördades 1995. Hon utsågs till the top Latin artist på 90-talet och bästsäljande Latin artist årtiondet med Billboard.

Selena Gomez gjorde ett "fantastiskt" jobb vid inspelning av ett tribute album till Latin American Star Selena.

Den 19-åriga sångerskan är en av de stjärnor som spelat in en låt på enamorada De Ti - ett nytt album för att hedra den sena sångerska och låtskrivare.

Selenas bror A.B. Quintanilla säger att Disney-stjärnan gav en fantastisk sånginsats på skivan.
"Hon gjorde ett fantastiskt jobb", sa han till E! av Gomez på Billboard Latin Music Awards i Miami.

"Jag fick möjlighet att prata med henne, vi gjorde några priser tillsammans och jag hade aldrig träffat henne innan personligen. Och jag passade på att gå och säga hej till henne. Och jag vill tacka henne för att hon kom in på albumet. "


A.B. har en stor respekt för Gomez. Den 48-årige sångaren och låtskrivare uppskattar stjärnans lojala fanbas ökar hans sena systers profil.
"Hon fick sitt namn efter min syster", tillade han. "Det är ganska häftigt. Selena med Selena. Vi vill tacka alla Selena Gomez fans som faktiskt verkligen har spridit hennes ord"

A.B. hade också en proposition för Gomez.
"Selena, Detta är ett meddelande till dig. Jag fick inte jobba med dig men jag kommer att arbeta med dig på ditt spanska album. Det är bäst för dig att du ringer mig! "Utropade han.

Selena har nått stora framgångar innan hon mördades 1995. Hon utsågs till the top Latin artist på 90-talet och bästsäljande Latin artist årtiondet med Billboard.


 


Comments
WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback