EMBEDDED IN: Allmänt
0

Q&A med Selena för "MyStyle"

Selena Gomez har redan nått framgång i TV, musik och modemen nu ska den 19 åriga tjejen snart släppa sin egna parfym. Hennes första parfym "Selena Gomez" kommer att släppas på Macy's butiker i maj, och MyStyle pratade med henne för att ta reda på mer om parfym.

 

DRÖMPROJEKT: Jag hadeingen aning om vad som var nödvändigt för att skapa en parfymJag älskarparfymer. Jag har över 20 hemma och när jag var yngre fick jag en Deluxe parfym av Mary Kate och AshleyOlsens parfym varje julJag hade allt det, och det har alltid varit något jag ville göra själv och jag har de bästa människorna som hjälper mig.

 

ENGAGEMANG FÖR FANS: Jag satttre timmar och luktade på alla möjliga olika dofter för att kunna göra en parymVi har minskat till 20, och [därefter] hade jag hjälp av mina fans. I flera månader gjorde vi hela kampanjen på nätet, där mina fans kunde rösta och vi valde 12 av dem från hela världen för att komma till migNew York. Vi hade tre olika flaskor och luktade på dem tillsammans, och de hjälpte mig att skapa den.

 

ANMÄRKNINGAR TILL ANMÄRKNINGAR: Min mamma gillar den verkligen. Hon är så ärlig mot mig - hon kanske säger till mig att hon inte gillar de kläder jag har på mig, men hon använder denna varje dag. Så jag ville vara säker på att det var något som alla kan bära, det är därför det inte är en bild på mig på paketet. Jag ville att allt skulle handla om parfymen.

 

LÄPP TOPP: Flaskan var verkligen det jobbigaste, eftersom att jag ville att den skulle vara hög. Jag gillar att den sticker ut. Jag väljer alltid de flaskor som är längst på morgonen.Designen är nästan som en klänning, så jagrepresenterar röda mattan. Läpparna på toppen är roliga. Det gör den mer ungdomlig, och du kan leka med dem.

LUKTEN: Jag beskriver den som yummy! Den är romantisk. Den är heller inte överdriven. Enkelt!

TAYLOR SWIFT SÄGER: Hon luktade på den och älskade det, vilket var bra, eftersom det är bra att ha hennes godkännande.

NYTTA FRÅN BIEBER: Justin gillar den verkligen. Allt jag gör är inspirerat av något, det kan vara han, min familj eller mina fans. Det är en liten del av mig i allt jag gör.

FILISOFI STIL: Klassisk. Jag väljer allting bekvämt. Jag gillar att göra saker som är bekväma och sånt som passar alla, men det är värt att klä upp sig för andra människor. Klä dig i din stil.

SOMMAR STIL: Jag gillar verkligen shorts. Jag gillar inte saker som sitter tajt på sommaren. Det är väldigtvarmt så jag vill ha allt löst.

FAVORIT DESIGNER: Marchesa och Christina Cota. Deras är väldigt kvinnligt, vacker och luftigt.

-Selenaforever


Comments
WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback