EMBEDDED IN:
0

Justin vill att Selena ska känna sig som en prinssesa

Den 18-årige pojkvän "Hitmaker" - som ofta hyr ut hela biografer och idrottsarenor så han och Selena, 19, kan njuta av en dag ostört - erkänner att han älskar att sätta ett leende på läpparna.
Han sade: "jag försöker bara att göra henne lycklig, det är allt."
"Jag tycker det är viktigt att alla kvinnor känner att de är som prinsessor, eftersom varje flicka är en prinsessa. Jag menar allvar. "
Den 18-årige pojkvän "Hitmaker" - som ofta hyr ut hela biografer och idrottsarenor så han och Selena, 19, kan njuta av en dag ostört - erkänner att han älskar att sätta ett leende på läpparna.
Han sade: "jag försöker bara att göra henne lycklig, det är allt."
"Jag tycker det är viktigt att alla kvinnor känner sig som prinsessor, eftersom varje flicka är en prinsessa. Jag menar allvar. "
-selenagomezzone


Comments
WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback