EMBEDDED IN: Allmänt
1

"Glee" kommer att sjunga "Love You Like A Love Song"


Det bekräftades av E! Online att Glee kommer sjunga "Love You Like A Love Song" av Selena Gomez & TheScene. Lea Michele (som spelar Rachel) kommer sjunga låten.

 

"E News har fått reda på att Selenas hit sång "Love You Like A Love Song" kommer att vara med i en episod av Glee. I själva verket tror vi att fans kommer att bli väldigt glada när de får se vem det är som sjunger låten och i vilken episod!

Men vem av alla Glees kommer att sjunga LYLALS då? Jo, Lea Michele"

(...)

Det är den första låt av Gomez som kommer sjungas i Glee. Jämfört med hennes pojkvän där två av hans sånger har spelats: "Somebody To Love" och "Baby".

-Selenaforever



Comments
POSTED BY: Linn

Hallå! Jag heter Linn Johansson och är superintresserad av film och filminspelning. Jag är själv blivande skådespelerska och går första året på teaterlinjen. Selena är en av mina största idoler och jag skulle jättegärna vilja vara med och driva en fanblogg om henne. Om du skulle behöva lite hjälp när det gäller att svara på kommentarer eller annat liknande - uppdatera när du är borta eller så, så är jag duktig på att hitta information på internet :)



Svara på denna kommentar i min blogg :)

DATE: 2012-04-09 / TIME: 18:02:11 / URL/BLOGADDRESS: http://kindoflinn.blogg.se/



WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback