EMBEDDED IN:
0

KIDD KRADDICK pratar om Justin, Selena & hennes nya syskon

För er som inte redan har hört så var de en som heter Kidd Kraddick som pratade igår bland annat om att Selena ska få ett syskon. Han nämnde att han skulle tycka att de var pinsamt att ens mamma var gravid när man själv var 19 år och att hon var för "gammal" för att vara gravid. Jag har inte lyssnat på hela intervjun men dom sa i alla fall saker som tydligen Justin & Selena inte alls tyckte om. Och dom pratade också om Mariah Yeater och DNA testet som Justin tog.
Det ryktades om att dom pratade om att dom önskade att Selenas mamma ska få missfall eller bli tvungen att göra abort. men det hörs inte att dom säger något sånt i videon nedanför så de verkar bara vara ett rykte.
Både Justin och Selena Twittrade om det här men tog sen bort de dom skrev.
Selena Twittrade "Kidd jag brukade se upp till dig.. Snacka hur mycket skit du vill om mig men när du drar in min mamma eller min familj går det över gränsen"
Kidd Kraddick twittrade även:
"För er som inte hänger med, vi sa ALDRIG någonting om missfall eller abort"
"Det sägs att både Selena och Justin tog bort sina tweets. Om de är sant, tack till båda två"
Och beliebers & Selenators bråkade för en gång skull inte utan höll ihop och trendade Beliebers and Selenators

Här är videon:
En del information/bilder från http://justindrewbieber.blogg.se/ och http://jelenator.blogg.se/

Comments
WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback