EMBEDDED IN: Allmänt
0

Den nya bloggaren

Hej, jag heter Ellen Lindgren och jag är 13 år (Född 1998).
Jag kommer att vara den nya bloggaren här vilket jag verkligen ser fram emot.
Jag är ett stort fan av Selena och också av Justin.
Så jag ska hjälpa Josse, Julia och Sara att hålla den här bloggen så uppdaterad som möjligt.
Själv har jag en "privat" blogg som heter http://ellenlindgrenn.blogg.se/ där jag skriver lite om mig, min vardag och lite annat. Så om du vill veta mer information om mig eller om du vill kontakta mig så kan du kolla där :)
Annars om ni vill kontakta mig så kan ni också mejla till: [email protected]
Jag tror att det kommer bli jätte roligt att blogga här :D ♥
// Ellen ♥

Comments
WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback