EMBEDDED IN: Tävling
0

Tävling!

Hej! Jag och Ellen har pratat lite och nu tänkte vi starta en liten tävling! Tävlingen är att man ska skriva ett rim. Ett julrim. Rimmet ska minst vara 4 rader/meningar och högst 7 rader/meningar. Det finns även några ord som ska vara med i rimmet. Dem ordet är Selena, Baylor, Jelena eller någon av Selena's låtar. Men alla dem ordet behöver självklart inte vara med. Bara du får med något av dem. Om du skulle vilja ha tydligare instruktioner så kan du alltid maila till mig eller Ellen. Tävlingen kommer att avslutas den 15/12. Då kommer Ellen och jag utse en vinnare. Om du är med i tävlingen, så kommentera det här inlägget och skriv att du är med. Skriv även ditt rim och din bloggadress eller mailadress, så att vi kan meddela dig om just du har vunnit! :)
Men om man vinner så vinner man ju några "pris" också. Och här kommer dem. ↓:)♥
1a: En design, en länkning och att rimmet visas på bloggen.
2a: En heder, en länkning och att rimmet visas på bloggen.
3a: En länkning och att rimmet visas på bloggen.
Designen och hedern kommer jag göra. Dem kommer inte bli världsbästa.. Eftersom jag fortfarande är "nybörjade" på det. Men jag ska försöka att göra dem så bra jag kan. Jag har gjort några designer till kompisar och så förut, så jag vet hur man gör dem i alla fall!♥

Comments
WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback