EMBEDDED IN: Allmänt
1

Svar på frågestunden

Nu kommer svaren på frågestunden som vi har haft. Hoppas att det inte gjorde något att det blev lite försenat. Tack för alla frågor, det är jätte roligt att svara på alla frågorna :D


Fråga: Har Justin gjort DNA-testet angående Mariah Yeater?
Svar: Josse: Jag tror det..

Ellen: Ja, det har han :)


Fråga: Vad heter denna bebis?
Svar: Josse: Mariah Yeater’s? 

Ellen: Jag tror den heter Tristyn


Fråga: Erkänner Justin och Selena att dom är ett par?
Svar: Josse: Nu ja :)


Fråga: Vad är Selenas favoritgodis?

Svar: Ellen: Choklad


Fråga: Gillar ni min blogg? (Frågan från Sara)
Svar: Josse: Ja, den är rätt bra!

Ellen: Ja, jag tycker den är jätte bra !


Fråga: Läser ni den? 
Svar: Josse: Ja, ibland! :)

Ellen: Ja ! :)


Fråga: Hur många besökare har ni? ;) <3
Svar: Josse: Det är väll lite olika. Men ungefär 60 till 75 unika dagligen. :)


Fråga: Hur länge har Justin och Selena varit ett par?

Svar: Josse: Ett år ungefär :)


Fråga: Vet ni hur det gick med Baylor och operationen?

Svar: Josse: Inte helt, men jag tror att det gick bra. Han är i alla fall frisk nu :)

Ellen: Hon har sagt att den gick bra och att han mår bra nu :)


Fråga: Om du/ni skulle beskriva Selena med ETT ord, vilket ord? kram! <3

Svar: Josse: Det var en liten svår fråga.. Men jag tycker att hon är fantastisk, underbar, inspirerande, söt, bra på att sjunga, bra skådespelare.. Så jag vet faktiskt inte.. :)

Ellen: Underbar, men det går inte beskriva med bara ett ord ;)


Fråga: Vilken är eran favorit Selena låt?

Svar: Josse: Det är nog Who Says, Hit The Lights och A Love You Like A Love Song. Men hon har ju jättemånga andra bra låtar! :)

Ellen: Älskar alla men mina favoriter är nog Love you like a love song, A year without rain, Bang bang bang och Outlaw


Fråga: Vad heter Selenas mamma?

Svar: Josse: Selenas mamma heter Mandy Teefey! :)


Fråga: Hur många hundar har selena??

Svar: Josse: Selena har 5 hundar :)


Fråga: vad är selenas favorit färg?

Svar: Josse: Jag är inte säker, men jag tror att det är grön.. 

Ellen: Sist dom frågade de sa hon grön men jag vet inte om hon fortfarande tycker de.


Fråga: Hur många konseter har hon gjort i hela hennes liv?

Svar: Josse: Helt ärligt så har jag ingen aning..


Fråga: Bor selena med sina föreldrar eller justin eller ensammen?

Svar: Ellen: Med sina föräldrar, fast hon är ju 20 snart så hon kanske flyttar hemifrån snart men jag vet inte ;)


Fråga: Vad gillar ni mest med Selena?

Svar: Josse: Jag vet inte riktigt vad jag gillar mest med henne. Gillar nästan allt! :)

Ellen: ALLT ! Hon är en så bra förebild och äkta & har en otroligt bra röst och är jätte duktig skådespelare och helt fantastisk ! :)


Fråga: Gillar ni Jelena?

Svar: Josse: Ja! Jag är både ett fan av Selena och av Justin. :D

Ellen: Jaa ! Tycker dom är perfekta tillsammans. Och älskar båda :)


Fråga: Och gillar ni Baylor?

Svar: Josse: Ja, han är riktigt gullig! :)

Ellen: Ja, han är jätte söt! jag älskar hundar ;)


Fråga: Och en fråga till: Vart hittar ni all information om Selena och Justin?

Svar: Josse: Jag hittar all information på andra bloggar, av kompisar och av dagliga sidor om Selena.

Ellen: Jag hittar en del på andra bloggar, hennes twitter, facebook och instagram, och sidor som t.ex hollywoodlife.com



Comments
POSTED BY: Nicole Gomez

Hej kan ni säja villken hemsida man går in på när man ska se villka konserter hon har i år??????????? konsärer mena jag.

DATE: 2012-03-02 / TIME: 09:15:58 / URL/BLOGADDRESS: http://nicole112.bloggplatsen.se



WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback