EMBEDDED IN: Allmänt
1

Anledningen till att Selena skaffade Baylor

Tro det eller ej, var Selena aldrig tänkt att äga hennes bedårande valp - men vi är säkra att hon är glad att hon har honom!
Vi har varit besatt av Selena Gomez hund Baylor ända sedan hon först twittrade en bild av honom till hennes fans, men vi har lärt oss något vi aldrig visste om valpen när Selena satte sig ner för en intervju med Kiss FM.
"Det var inte menat att vara för mig," Selena erkände. "Jag tänkte ge den till min nana som en gåva, men jag blev förälskad i honom, så jag var tvungen att behålla honom."
Nu när hon förälskat sig i honom, säger Selena att hon inte kan vara borta från Baylor.  "Jag saknar honom", sade hon. "Jag önskar att han kunde följa med oss ​​överallt. Men han växer varje vecka, så han är hemma med min mamma. ... Han har varit min älskling, min gosa kanin. "
Och inte bara är Baylor mår bra efter sin operation - han var nyligen på sjukhus för att äta stenar - men han lär sig några nya trick!  "Vi lärde honom att sitta och ge tass," hade Selena sagt. "Vi fick honom när han var valp, så han var mycket lätt att lära. Men resten var min styvfar - han är så bra med hundar ".

Comments
POSTED BY: Jenny

Hej,

Om du vill ha en header får du berätta storlek och bakgrundsfärg :)

DATE: 2011-12-05 / TIME: 18:50:04 / URL/BLOGADDRESS: http://jennywallas.blogg.se/



WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback