EMBEDDED IN: Nyheter/Skvaller
0

Selenas musik har det "bästa året ever".

 

Till skillnad från hennes bråk med ex-pojkvännen Justin Bieber, säger Selena Gomez att hon har det "bästa året" för hennes liv.  

Popprinsessan sågs på Flaunt Magazine fest på Hakkasan i Beverly Hills på torsdagen 7 november där hon talade till E! News om henne Stars Dance turné och vara singel på vägen.

"Det är bra. Jag har roligt," sade sångaren, som vände huvudet i en LBD från Cushnie Et Ochs. "Det här har varit det bästa året för mig: Jag fyllde 21, mitt rekord, turnén jag har en riktigt bra saker på gång." Hon frågades om hon har tid att dejta, Selena skratta och svarade: "Nej!"

 


Comments
WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback