EMBEDDED IN: Allmänt
0

Gästbloggare

Hej hej alla Selenators :) 
Jag är den nya gästbloggaren här som kommer hjälpa Josse med bloggen, jag vet inte om ni 'känner' igen mig men jag bloggar även på NOJDB
Ja, jag vet inte vad jag ska säga riktigt, men jag älskar Justin Bieber och Selena Gomez, och många fler :)
Jag har en massa smeknamn, så det går bra att kalla mig för Apelsin, Bieber, Biebs eller Alina. Jag heter inte nåt av de namnen, men ni kan kalla mig för det. Eller, om ni har ett annat namn ni vill kalla mig för så har jag inget emot det :)
Jag är 14 år och bor i Stockholm, ja, det var allt I guess? Haha men är det nåt ni undrar så är det bara att kommentera
 
- Biebs

Comments
WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback