EMBEDDED IN:
2

BLOGGEN ÄR TILLBAKA!

OMG, OMG, OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag fick nyss ett mejl från blogg.se , där dem skrev att dem hade fixat tillbaka bloggen! :D
Åh herregud, är så himla glad just nu!
Har verkligen saknat att blogga här! Herregud alltid. Det var så länge sen! :)
Jag vet inte riktigt om jag ska börja blogga här igen eller inte. Får ser hur det blir.
Men eftersom blogg.se har varit så snälla och fixat bloggen, så tror jag att jag kommer blogga lite här!
 
För er som inte vet vad som hände med bloggen, så blev den raderad av en av dem nya gästbloggarna som jag hade tagit in. Så om jag fortsätter bloggen, så kommer jag inte ta in några gästbloggare på ett tag. 
Men kanske någon som jag känner eller litar på till 100% ! ;)







 

Comments
POSTED BY: Anonym

YAAAAAAAAAAAAY :D ♥♥

DATE: 2012-09-11 / TIME: 15:46:36 / URL/BLOGADDRESS: http://legeendary.blogg.se



POSTED BY: Mickan - / My Life In My Words

Fan va härligt! Vad glad jag blir för din skull, det tog ett tag men dem lyckades :D
Jag är gärna webmaster, för denna design la jag ner mycket tid på :)

DATE: 2012-09-11 / TIME: 16:10:04 / URL/BLOGADDRESS: http://miickzz.blogg.se



WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback