EMBEDDED IN: Selena Goomezz
1

Selena har problem med självförtroendet.

Trots att hon får kärlek av hennes fans och hennes superstjärna pojkvän Justin Bieber, medger Selena att hon har förtroende problem och att hon gjort misstag . Hur chockerande!

En överraskande ny intervju har Selena Gomez erkänt att hon har några djupa problem med sitt självförtroende! Hon säger att hon är orolig att hon inte kommer att vara rolig nog i sin nya Funny or Die sketch som är kommer ut i maj.

 

"Jag frågar alltid Min makeup artist," Gör jag ett bra jobb, är detta roligt? "Selena erkänner till Elvis Duran på sin radio show. "Jag har självförtroende problem ändå, jag har en känsla av mina fans kommer att berätta för mig om det är roligt eller inte."

 

Fast hon alltid ser glam och komponerade på skärmen och röda mattan, är det ganska chockerande att få reda på Selena har självförtroende frågor. Senare i intervjun frågar Elvis 19-åriga våren Breakers stjärnan om hon har några regrets ännu.

 

"Jag tycker inte om regrets", säger hon, "jag menar jag har gjort misstag, men allt händer av en anledning."

 

Är detta frispråkighet en ny trend? Hennes pojkvän Justin erkände nyligen att han har gjort "dåliga beslut" också. Varför är de så ödmjuk, HollywoodLifers?

-Thegomez



Comments
POSTED BY: Cecilia

Kom och tänka på en sak.. Har Justin och Selena gjort slut? Har inte kommit ut några bilder på dem på ett bra tag fastän de båda verkar ha haft tid lite då då.. Och båda har nyligen pratat om misstag och verkar fokusera mycket på sitt arbete.. Vet ni något? De var ju så söta tillsammans!

DATE: 2012-05-05 / TIME: 13:17:06 /



WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback