EMBEDDED IN:
0

Twitter

andi
@selenagomez if by any chance u stop by after u log out from facebook.. i just want to say i love you, and i hope u had a great day <3
Översättning: @selenagomez om du stannar förbi av någon anledning efter du loggat ut från facebook.. så vill jag bara säga att jag älskar dig, och jag hoppas du får en bra dag <3
Selena Gomez
"@IGotSelenasBack I did have a great day and it just got better, these are the best kind of twitter posts."
Översättning: @IGotSelenasBack Jag hade en fantastisk dag och den blev nyss bättre, dessa är den bästa typ av twitter

Selena Gomez
"Hey guys just so you know Rachel Korine does NOT have a twitter. Shes on Spring breakers with me! She's lovely! Just letting y'all know!"
Översättning: Hej allihopa, bara så ni vet, Rachel Korine har INTE twitter. Hon är i Spring Breakers med mig! Hon är underbar! Bara så att ni vet!

Selena Gomez
"Btw I ❤ you guys with all my ❤ :)"
Översättning: Förresten, Jag älskar er av hela mitt hjärta


Comments
WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback