EMBEDDED IN: Selena Goomezz
1

Selenas år !

Selenas år 2011 har varit helt fantastiskt så därför tänkte jag skriva lite om det som har hänt för henne under det här året.
1. Hon var med i massor av nomineringar och dom priserna som hon vann var (vet inte om jag har med alla men jag tror det):
Favorite TV Actress - Nickelodeon Kid's Choice Awards
Choice Female Hottie - Teen Choice Awards
Choice TV Actress: Comedy - Teen Choice Awards
Best Young Actress Television - Imagen Awards
Fave TV Star - Nickelodeon Australian Kids' Choice Awards
Favorite International Singer - Nickelodeon Argentina Kids' Choice Awards
Favorite Breakout Artist - People's Choice Awards
Choice Music: Group - Teen Choice Awards
Choice Music: Single (who says) - Teen Choice Awards
Choice Music: Love Song (love you like a love song) - Teen Choice Awards


2. Hon blev tillsammans med Justin Bieber (egentligen blev hon det i slutet av 2010 men det blev officiellt och mer seriöst 2011) och dom åkte runt hela världen tillsammans t.ex Hawaii, Mexico & Canada

3. Hennes film "Monte Carlo" kom ut

4. Hon spelade in sista säsongen av wizards of waverly place

5. Hon var värd i MTV EMA

6. Hennes album "when the sun goes down" kom ut

7. Hennes mamma blev gravid, men fick ju tyvärr missfall. En av de dåliga sakerna med selena's år 2011

8. Hon adopterade världens sötaste hund Baylor

9. Hon hade sin turné We own the night
Om jag har glömt något så får ni säga till så skriver jag dit det, jag gjorde den bara lite snabbt så det förvånar mig inte om jag glömde något :) ♥


Comments
POSTED BY: Mirej

länkat dig nu :)

DATE: 2012-01-01 / TIME: 18:23:31 / URL/BLOGADDRESS: http://zendayadaily.blogg.se/



WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback