EMBEDDED IN:
0

Spring Breakers: premiär den 29 mars i Sverige !

Official release dates for Spring Breakers for France, USA, Russia, Sweden and Netherlands. There has not been any official premiere in Italy, Canada or Norway, this was only in collaboration with the different international film festivals. 
Link HERE
IMDb har de officiella release datumet för Spring Breakers i Italien, Canada, Norge, Frankrike, USA, Ryssland, Sverige och Nederländerna. Då är det officiellt att Spring Breakers har sin premiär den 29 mars !!
Längtar så ! Någon mer än jag som kommer gå på premiären?

Jag blev "utkastad" ur mitt hus igår för min bror skulle ha kompisar hemma, så det var därför jag inte hade möjlighet att blogga

Comments
WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback