EMBEDDED IN:
1

Ny gästbloggare! :)

Hej!
Mitt namn är Lovisa och jag är en ny gästbloggare här! :)

Jag är 12 år gammal och ska börja sexan till hösten. Just nu tränar jag ingenting men går i följt 2 gånger i veckan. Evetuellt ska jag börja i dans till hösten.

Jag började gilla Selena för ganska länge sen men har börjat gilla henne riktigt mycket nu på senare tid! :)

Jag tycker att det ska bli superskoj att få börja blogga här ett tag. Jag tror att jag kommer trivas riktigt bra! :)
Har ni några frågor så är det bara att ställa dem, jag svarar på nästan allt! :)

/Lovisa

Comments
POSTED BY: Enisa

Välkommen! Hoppas du får en fantastisk tid i denna blog! :)

DATE: 2012-06-08 / TIME: 22:32:26 / URL/BLOGADDRESS: http://enisabara.blogspot.se/



WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback