EMBEDDED IN:
0

Selena pratar om sin Parfym i 'Teen Vogue'

Här "Kiss And Tells" Selena om hennes nya parfym!

Alla har krav på sig själva - tonåring eller inte - även Selena Gomez, som ska lansera hennes signaturdoft denna månad, kommer att ha uppfyllt dem alla. Modekollektion, musik och film/tv framgång, och en pojkvän med samma talangerNått annat krav? En jätte stor grupp med superfans. Och under en blåsig februari eftermiddag, samlas ett dussin Selenators i en av New York Citys skyskrapor för att möta stjärnan och hjälpa henne med att skapa en alldeles egen parfym.

"Jag har tre favorit lukter: hallon, vanilj och freesia. berättade Selena, medans hon sniffar vidare på alla möjliga dofter. "Vanilg doften får mig att känna mig trivsam och mysig. Hallon är gott utan att vara för söt. Sen älskar jag hur feminin, freesia är. Det var viktigt för mig att få alla som luktade på den att blo lockande. Jag ville att den skulle vara helt kyss bar." Vem kommer du att kyssa Selena? Stjärnan svarar med ett tyslåtande skratt: "Ja, jag kommer inte kyssa mig själv i alla fall."

Selena började tänka på sin parfym för över ett årsedan, och under loppet av sex månader, har freesia, hallon och vanilj valts ut av hennes 70 olika dofter. För att bedöma fansens val, sa Selena: "Den första är fruktig, nästan överväldigande. Den andra luktar som rengöringsmedel. Den luktar rent ochh härligt. Men är det speciellt nog?" Hon godkänner det första alternativet och säger det andra som ett alternativ. Om det tredje alternativet säger hon: "Ren, såsom det andra alternativet. Men en blandning av frukt. Den är också flörtig och läcker. Jag älskar den!" Hennes fans instämmer. "Jag vill bära den nu." säger en av Gomez fans. "Åh vad bra att du gillar den. Men viktigast av allt... får den dig att känna sig kyssnördig?" säger Selena med en blinkning.

-selenaforever


Comments
WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback