EMBEDDED IN: Allmänt
0

Bloggpaus

Hej, precis som rubriken lyder så tänkte jag ta en bloggpaus på denna blogg. Jag kommer nämligen äga bloggen selenagomezdailyy.blogg.se tillsammans med ägaren där. Det var den bloggen som jag gästbloggare på förra sommaren när denna raderades, vilket som var väldigt roligt. Jag känner även ägaren utanför allt bloggande, så det blir nog bäst såhär. Jag har även väldigt mycket i skolan och aktiviteter på vardagarna, så jag kommer inte ha tid att blogga ensam här. Det är inte så mycket som kommer förändrats egentligen, bara att jag kommer uppdatera på en annan blogg tillsammans med en annan. Självklart kommer jag göra några inlägg här lite då och då och skriva om det händer något stort, men annars kommer jag hålla till på selenagomezdailyy. Så gå in där för de senaste nyheterna om Selena :)

Comments
WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback