EMBEDDED IN:
1

Selenas kommande album kommer vara det sista

Selenita avslöjade nyligen att hennes senaste album, Stars Dans, också skulle bli hennes sista.
Selena vill släppa sin musikkarriär till förmån för en skådespelarkarriär, och strävar för sådan stjärnstatus som finns i hennes förebilder: Shia LaBeouf, Jennifer Lawrence, och Natalie Portman.


Vi älskar tanken på att få se mer av fröken Gomez på vita duken, men hon kunde ha en skådespelarkarriär OCH en sångkarriär, visst!??!
Hon talade om att låta sin musikkarriär gå, där hon sade:
"Det här är en konstig övergång för mig. Jag vill fortsätta pressa mig själv så jag aldrig känner mig fast. Jag vet inte riktigt om det kommer att sluta med att det fungerar. Jag är stressad för det mesta."


//Ellen (gästbloggare)


Comments
POSTED BY: Anonym

Ellen är en MYYYYYCKET BÄÄTTRE på att blogga om Selena än hon som bloggar vanligt.

DATE: 2013-05-09 / TIME: 15:43:43 /



WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback