EMBEDDED IN: Intervjuer
0

Selena pratar om Justin i Instyle magazine

Selena Gomez är helt förälskad i Justin Bieber. Ibland är det svårt att förklara varför du känner ett visst sätt, men Selena gör sitt bästa i hennes senaste intervju med InStyle magazine.

Selena berättade tidningen att hennes kommande låt "Love Will Remember" förväntas släppas i maj. Hon säger att Justin inte kommer att vara arg om låten och att det faktiskt är tänkt att vara "söt."

 

"Det är den mest personliga låt på skivan, helt säkert," sade hon till InStyle. "Jag tycker det är ett sött sätt att släppa det. Det är inte en aggressiv inställning som människor förmodligen förväntar. Jag är säker på att han kommer att älska det också. "

 

Selena och Justin verkar gå starkt och en ny intervju förklarar varför Selena beslutade att ta honom tillbaka, igen. Denna intervju med InStyle gjordes strax innan Jelena kom tillbaka tillsammans, men det visar bara hur mycket kärlek hon har för Justin.

 

"Det är obehagligt att överallt jag går, vet folk. Jag tycker inte om det. Men Justin och jag var aldrig riktigt fokuserade på uppmärksamhet ", säger hon. "Du kan inte hjälpa vem du dejtar. Så jag skulle inte svära bort det eller säga det är vad jag vill ha igen. Jag vet inte. Jag är ett barn, och ett uppbrott är normalt. "

Selena talade verkligen sanningen. Sångaren fick tillbaka med Justin strax efter denna intervju och de är fortfarande tillsammans.

"Jag måste gå igenom de känslor och känna den ut," fortsatte hon med att säga. "Jag gör min egen grej, är med mina vänner, och han mår mycket bra också."


//Ellen (gästbloggare)


Comments
WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback