EMBEDDED IN: Nyheter/Skvaller
0

Selena Gomez Avbryter Australien turne datum

 
Skådespelerskan och sångerskan Selena Gomez har tvingats avbryta sina kommande konsertdatum i Australien. Ms Gomez säger: "Mina fans är så viktigt för mig och jag skulle aldrig vilja göra dem besvikna. Men det har blivit uppenbart för mig och dem nära till mig att efter många år av att sätta mitt arbete först, måste jag spendera lite tid på mig själv för att vara den bästa personen jag kan vara. Till mina fans, jag ber om ursäkt, och jag hoppas att ni vet hur mycket var och en av er betyder för mig. "
Vi ber om ursäkt för eventuella besvär detta kan ha orsakat för biljett innehavare. Tänk på återbetalning kan erhållas vid platsen för köp. För Ticketholders som köpt med hjälp av ett kredit-eller betalkort via telefon, hemsida eller mobila webbplats, kommer återbetalningen att behandlas och ingen åtgärd krävs. På grund av den kommande helgdagar bidragen inte får fullföljas under cirka tre veckor. De som köpte personligen vid en Ticketek byrå kommer att kontaktas med ytterligare information eller kan hänvisa till www.ticketek.com.au

Comments
WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback