EMBEDDED IN: Nyheter/Skvaller
0

Demi Lovato "är som min syster"

 

Selena Gomez kan ha gjort rubriker nyligen för att  stödja Demi Lovato under sin tid i rehab ... men båda stjärnor har varit där för varandra genom åren.

Under en nyligen radiointervju för Bostons Jingle Ball, pratade Selena om Demi. Selena förklarar, "Jag tror att vad folk glömmer är att hon faktiskt har varit där för mig. Jag har känt henne sedan ... vi var bästa vänner sedan vi var 7. "

Hon fortsatte: "Vi hade en tid där vi växte ifrån varandra, men det finns inte en enda person på denna planet som känner mig som hon gör."

Selena och Demi har historia, som Sel förklarade, "Hon går in i min mörkaste plats, och hon går in i mina lättaste mest otroliga minnen. Det finns inget som henne och det finns inget som vi, så jag kommer alltid att minnas henne ... hon är som min syster. Jag är väldigt, väldigt stolt över henne. "

Aw.

Selena enligt uppgift gick tillsammans med Demi  nyligen när hon talade till en grupp på ett rehab anläggning.

Hon laddade också upp en bild på sig själv och Demi som gosade upp i en BFF kram, efter  Demi nyligen Access Hollywood  berättar-allt intervju om hennes kokain och alkohol missbruk .

Det har funnits gott om fokus på Selena stöd för Demi, men det är skönt att höra att de verkligen har varit där för varandra-och att de är som systrar.

Förra veckan, Demi och Selena sågs äta middag tillsammans på The Cheesecake Factory.


Comments
WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback