EMBEDDED IN: Allmänt
0

Ägare åker bort ♥

 
Hej allesammans, jag tänkte bara meddelande om att jag åker bort i morgon - igen - så det kommer inte bli så mycket uppdatering från min del den kommande veckan. Jag åker till gran canaria i en vecka för er som undrar det, och kommer inte hem förrän lördag den 28 december. Jag ska be den andra ägaren att lägga ner lite extra tid på bloggen så att det blir någon uppdatering, men såhär i juletider blir det lite svårare att sitta och blogga hela dagarna då man gärna vill vara med familjen och umgås med vänner. 
Hinner jag, så ska jag fixa några "sno stilen" eller "visste ni att" inlägg, annars så lämnar jag över hela ansvaret till andra ägaren nu.
 
Är det något ni undrar så får ni gärna maila mig på; [email protected] 
Kanske någon fråga, något om Selena som ni inte vill skriva här eller om ni har gjort en fin bild på Selena som ni vill att vi ska lägga upp tillsammans med en fin liten text. 
 
Jag hoppas ni får ett bra jullov nu och en riktigt god jul! Är det någon som också ska åka bort över jul? :D

Comments
WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback