EMBEDDED IN: Allmänt
5

[ändrat] Information om Selenas konsert

Dem senaste dagarna har det kommit in många kommentarer där ni undrar lite om Selenas konsert på lördag så jag tänkte skriva lite om det i detta inlägg ↓
 
Konserten kommer ju då vara i fryshuset, enligt ticknet.se ligger det på Mårtendalsgatan 2-8, Stockholm.
 Biljetterna som har sålt är ståplatser. På vissa biljettar står det att man har en speciell ståplats, på vissa inte. Jag är inte riktigt säker eftersom jag inte har tagit reda på så mycket om det, men jag tror inte att det är någon större skillnad. 
Eftersom alla kommer att ha ståplatser så kan man köa utanför fryshuset, dem flesta kommer börja köa vid 15.00-16.00 vilket är en ganska bra tid. 
Insläppet är 18.30 och konserten ska börja vid 19.30. Dock kommer hon nog ha meet & greet innan konserten, så den kommer förmodligen börja någon timme efter 19.30 eller liknande. 
Själv ska jag möta upp en kompis vid tre och sedan åka dit och börja köa vid ungefär halv 4. 
Är det något mer ni undrar över så fråga gärna.
 
 
______________________
  1. Bang Bang Bang
  2. Round & Round
  3. Like A Champion
  4. B.E.A.T.
  5. Work by Igyy Azalea (Cover)
  6. Stars Dance
  7. Write Your Name
  8. Brithday
  9. Love You Like a Love Song
  10. Love Will Remember
  11. Dream by Priscilla Ahn (Cover)
  12. Royals by Lorde (Cover)
  13. Who Says
  14. Wiplash
  15. Naturally
  16. Save The Day
  17. Unvercover
  18. A Year Without Rain
  19. Come & Get it
  20. Slow Down
 
 
 
 
------------------
 
FRÅGOR OCH SVAR
 
 
 
Svar: förmodligen kommer hon bo på grand hotel
 
Svar: Självklart kan man börja köa när man än vill, ju tidigare man börjar köar desto längre fram står man :)
Jo det är så att min kompis känner en som fick en speciell ståplats, vilket som stod på hennes biljett. Jag vet inte så mycket om det nu men jag ska ta reda på lite mer om det, så jag återkommer senare :)

Comments
POSTED BY: Minna

Men tror ni att om man tex börjar köa 9-10, tror ni att det kommer att vara någon där så tidigt?? Eller tror ni att man kommer att vara allra först och öde tills kl 14?? Och vad menar ni med speciella ståplatser? Typ som golden circle som på Justins? Förlåt om frågorna är störande<3 (Vill komma långt fram om det går><)

DATE: 2013-08-29 / TIME: 23:28:36 /



POSTED BY: Anna

Hej, vet du vilket hotel Selena kommer bo på? :)

DATE: 2013-08-30 / TIME: 07:14:45 /



POSTED BY: Lovisa

Men konserten är väl 19:30 och insläpp 18:30? Det står det iaf på biljetten

DATE: 2013-08-30 / TIME: 11:42:26 /



POSTED BY: Anonym

Kommer Selena ta flyget hit?

DATE: 2013-08-30 / TIME: 18:52:56 /



POSTED BY: Ella

får man ha systemkamera/ digitalkamera/videokameraa inne på konserten??

DATE: 2013-08-31 / TIME: 17:32:28 / URL/BLOGADDRESS: http://bellavideos.blogg.se



WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback