EMBEDDED IN:
0

Svaren från frågestunden

 
"Vad heter Selena i mellanamn?"  - Elin
Svar: Selena heter Marie i mellannamn :)
.
"Hur länge har du gillat Selena?  Längre än Justin? 
Hur kan du vara så underbar och bara bäst?
Hihi, pussss" - Lovisa 
Svar: Jag har gillar Selena sedan 2009, och Justin sedan 2010 :)
Haha, jag är inte underbar och bäst! Det är du som är det!^^
.
"Kommer Selenas parfym till Sverige? Lite efter.. Haha <3" - Hanna
Svar: Förmodligen :)
.
"Skulle vi kunna göra ett länkbyte? 
Hur lång tid tog det för dig att få tillbaka bloggen? För jag råkade radera min blogg en gång men jag var snabb med att mejla kundservic och jag fick den tillbaka efter 2 dagar! 
Vilka noveller läser du? Bloggar? 
Hur gammal är du?" - NovellerOmJustinDrewBieber
Svar: Visst kan vi det, lägger till dig direkt! :)
Det tog lite mer än två månader att få tillbaka bloggen.. Jag mailade kundservis några dagar efter att bloggen hade raderats, men tydligen så hade deras tekniker mycket att göra. Det var därför det tog ganska lång tid! :/
Jag läser några noveller just nu, bland annat jssmn, myybieberstoory och bieb :) 
Jag läser inte några dagligen 'allmänna' fanbloggar, i alla fall inte just nu.. Och "vanliga" bloggar läser jag inte heller, förutom mina kompisars :)
Hur gammal jag är... Hmm... Gissa? ;)
.
Har du gjort designen till bloggen? Isf skit snygg! 
Kommer Selena till Sverige? - Amanda
 Svar: Nope, det är Mickan som har gjort den! :) Tycker att den är awesome, och är jätteglad att hon gjorde den! :D  
Just nu är det inte 100% säkert att hon kommer till Sverige, men man kan ju alltid hoppas! :)
.
Tack för era frågor :) 
 

Comments
WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback