EMBEDDED IN:
0

Justin tar med sig Selena överallt

Justin Bieber kommer inte att gå någonstans utan Selena Gomez.

Justin Bieber medger dejta i allmänhetens ögon kan vara svårt, men han kan inte förstå varför vissa kända män vägrar att erkänna sina relationer och tvinga sina flickvänner att resa bortsett från dem.

I en intervju för "Oprah nästa säsongl" som sänds i USA nästa månad, sade han: "Jag skulle aldrig gör [Selena] separat från mig eftersom jag inte vill att hon ska någonsin känna att jag skäms för henne. Eftersom det känns som en hel del killar gör det, särskilt i verksamheten. De vill inte bli sedd med flickan, så att de kör i separata bilar. De göra allt för att "komma bort" saker. [Selena och jag] kommer undan tillsammans. "

Istället har paret accepterat de ibland måste söka alternativa vägar in och ut ur de platser de besöker för att undvika fans och paparazzi.

Justin sa: "Vi bara ibland ... vi måste ta tillbaka utgångar."

Det verkar som både Oprah och Justin har filmat intervjun.

Den talkshow värd twittrade: "Jag och Bieber precis avslutat vår intervju. Bra grejer! # NextChapter (sic) "

Hennes intervjuad postat ett fotografi av två och skrev: "Jag och @ Oprah bara swaggin det.

"Stora intervju med @ Oprah. Nu dag 2 här i Chicago (sic) "- Bang Media
-selenagomezdailyy

Comments
WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback