EMBEDDED IN: Allmänt
0

Selena som ambassadör

"Love You Like a Love Song" sångaren träffar ett stort projekt som hon skriver på som  ambassadör för adidas NEO Label från 2013 till 2015.

 

Selena Gomez har nabbed en ny spelning. Selena är nu stil ambassadör för adidas NEO Label, har Adidas meddelat i ett uttalande. De förklarar, "Som adidas NEO Label nya stil ambassadör kommer Selena inspirera tonåringar med märkets nya utseende genom en treårig partnerskap till slutet-2015."

 

Selena kommer att göra framträdanden för NEO i stora marknader under 2013 och 2014. Hon kommer att dela deras senaste nyheter design och samlingar på hennes sociala nätverk. Dessutom kommer hon att vara ikonen för Neos säsongsbetonade kampanjer under sitt "Live Your Style" positionering, börjar med vår / sommar 2013 till debut i februari nästa år.

 

Hon berättade Teen Vogue om det nya projektet, "De vet vad som kommer att hända under 2014!"  Latino skönheten fortsatte, "De vet alla den trendiga grejer, så jag nästan känner mig i underläge och lär mig mer om hela designprocessen." 

 

 "Jag verkligen njuter av att vara inblandad i designprocessen och NEO låter mig ha kul med det här," sade Selena också om samarbetet. "Jag får bära kläderna först och har en röst och en åsikt och jag kan inte vänta att se resultaten av vår nya kollektion. Jag är glad att det också tillåter mina fans att delta och de kan följa med mig på denna resa." Gomez också bara har släppt en linje av kläder som hon hjälpte designa, för Kmart.

 

Hon hade sin egen mode linje Dream Out Loud som lanserades i oktober 2010. Produkterna omfattar bohemiska klänningar, blommiga toppar, jeans, kjolar, jackor, halsdukar och mössor. Alla är tillverkade av miljövänliga material.


Comments
WRITE YOUR NAME:

E-MAIL ADDRESS: (won't be published)

URL/BLOGADDRESS:

WRITE YOUR COMMENT:

BE REMEMBERED?



Trackback